.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدوديت هاي ترافيكي نوروز گيلان اعلام شد

 پليس راه استان گيلان محدوديت هاي ترافيكي استان براي ايام نوروز را اعلام كرد.

به گزارش  شبستان، سرهنگ مهيار رستگار، رئيس  پليس راه استان گيلان امروز(۲۵ اسفند) در جمع خبرنگاران با تشریح محدوديت‌هاي ترافيكي نوروز استان گفت: اين محدوديت‌ها به منظور افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه وضع شده است.

وی با بیان اینکه محدوديت‌هاي ترافيكي از ۲۷اسفند در محورهای ارتباطی استان آغاز شده و تا ۱۶ فروردین ادامه دارد، افزود:‌ در این ایام عبور و مرور انواع موتورسيكلت در تمامي آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و محورهايي كه ضرورت ايجاب می‌کند، ممنوع خواهد بود.

رستگار از ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون در محورهای برون شهری خبر داد و اظهارکرد: عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثني بوده و ممنوعيت تردد اين قبيل از وسايط نقليه فقط در راه‌هايي اعمال مي‌شود كه مقررات يكطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا شود و يا ممنوعيت تردد در طول سال دارند.

وی تاکید کرد: تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ شب چهارشنبه( ۲۷ اسفند) تا ساعت يك بامداد چهارشنبه(۵ فروردین)ممنوع است.

به گفته رستگار، همچنین این ممنوعیت از ساعت ۱۲ پنج شنبه(۶ فروردین) تا ساعت يك بامداد شنبه( ۸ فروردین) و از ساعت ۱۲سه شنبه(۱۱ فروردین) تا ساعت يك بامداد شنبه(۱۵ فروردین) از محور قزوين به رشت و بالعكس ممنوع است.

وی تاکید کرد: تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۷ الی ساعت ۲۴، پنج شنبه(۲۸ اسفند) همچنین جمعه( ۲۹ اسفند ) ونیز ۱،۱۲،۱۳،۱۴ فروردین در محورهاي اردبيل به آستارا و خلخال به اسالم ممنوع  است.

رئيس پليس راه استان گيلان در پایان از همه رانندگان خواست تا همكاري لازم را پليس داشته و جهت دريافت اطلاعات از وضعيت راه‌هاي استان گيلان با شماره 01333755004 تماس حاصل کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.